CNBM постійно входить в список 500 найдорожчих брендів Китаю

Нещодавно 17-та конференція світових брендів, спонсорована World Brand Lab, що відбулася в Пекіні, опублікувала звіт про аналіз 500 найдорожчих брендів Китаю в 2020 році. China National Building Material Group Co., Ltd (CNBM) внесена до списку Brand Finance четвертий рік поспіль після “реорганізації двох груп” він займає 45 найцінніших брендів із вартістю 117,562 млрд. юанів у цьому році, збільшившись на 16,287 млрд. юанів порівняно з минулим роком, посівши перше місце у галузі будівельних матеріалів. Вартість бренду 75,265 млрд юанів, компанія Beijing New Building Material (Group) Co., Ltd., (BNBM), яка є афілійованою компанією CNBM, посідає 71 місце у списку та третє місце у галузі будівельних матеріалів.

World Brand Lab – це міжнародна науково-дослідна установа щодо вартості бренду. Це повністю належить світовій групі менеджерів, провідної компанії з питань стратегічного консалтингу та ділового спілкування. Її очолює професор Роберт Манделл, Нобелівський лауреат 1999 року з економіки. Експерти та консультанти лабораторії світового бренду походять з Гарвардського університету, Єльського університету, Массачусетського технологічного університету, Оксфордського університету, Кембриджського університету, Європейської школи ділового адміністрування та інших провідних університетів світу. Результати його досліджень стали важливою основою для оцінки нематеріальних активів у процесі придбання багатьох підприємств.

На кінець 2019 року загальний обсяг активів CNBM становить 600 мільярдів юанів, щорічний операційний дохід – понад 390 мільярдів юанів, загалом 200000 співробітників та 13 компаній, що котируються на біржі, з яких 2 перебувають за кордоном. У світі 7 підприємств займають перше місце у світі, включаючи цемент, комерційний бетон, гіпсокартон, скловолокно, лопать вітрогенератора, машинобудування та технічне обслуговування. Інші справи, такі як ультратонке електронне скло, високоефективне вуглецеве волокно, сепаратор літієвих батарей, електричний фарфор з надвисокою напругою та інші нові справи з матеріалами, є лідируючими в Китаї.

Як підприємство, що базується на технологіях, воно має 38 000 наукових співробітників у галузі досліджень та розробок та технічного машинобудування, 26 національних науково-дослідних та проектно-конструкторських інститутів, понад 12500 дійсних патентів та виграло шість перших призів національної нагороди в галузі науки і техніки.

Як компанія з високим ступенем інтернаціоналізації, частка міжнародного ринку цементно-скляного проекту досягла 65%, що спрямовується до центру світової стадії будівельних матеріалів.

Вплив на бренд продовжує зростати

Оскільки CNBM стає найбільшим виробником будівельних матеріалів та інтегрованим постачальником послуг, провідним у всьому світі. Він був включений до списку Fortune Global 500 протягом 9 років поспіль, і 500 найцінніших світових брендів протягом 2 років поспіль.

У 2019 році CNBM був успішно відібраний до списку 100 найкращих урочистих церемоній потужності бренду в Китаї, опублікованих CCTV, та 100 списку індексу розвитку китайських брендів (підприємств), опублікованого щоденною публікацією. BNBM, Jushi, Sinoma та ін., Приєднані до CNBM, стали відомими китайськими брендами, торговими марками світового класу, що охоплюють міжнародний ринок високого класу.

BNBM – національне інноваційне підприємство та найбільша у світі група гіпсокартонних плит із масштабами бізнесу 2,75 мільярда квадратних метрів. Вона двічі вигравала нагороду за видатний внесок у світовій гіпсовій промисловості та тричі – найкращу компанію року. Компанія Moody’s отримала рейтинг A3, що є найвищим рейтингом у цій же галузі у світі, і виграла Китайську промислову нагороду та Національну премію якості.

Нехай матеріали будують краще життя людства

Ми активно просуваємо пілотну роботу державних інвестиційних компаній. Відповідно до керівного принципу “4335”, ми прискорюємо “три основні зміни” від управління підприємством до управління капіталом, від будівельних матеріалів до інтегрованих матеріалів, а також від місцевого ринку до глобального розподілу з підвищенням конкурентоспроможності, інновацій, контроль, вплив та стійкість до ризиків групи, а також прискорити вирощування матеріалів світового класу за умови глобальної конкурентоспроможності інвестиційної групи.

“Ефективно використовувати ресурси та будівництво послуг” – наша основна концепція. Ми глибоко впровадимо та сприятимемо перетворенню від Made in China до Created in China, від China Speed ​​до якості Китаю та від Chin Products до China Brands, щоб створити бренд світового класу в галузі матеріалів та служити прекрасному майбутнє людського суспільства.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *